Atlassian ITSM: Jira Service Management – Hur Jira Service Management levererar affärsvärde och nöjda kunder

Många ITSM-lösningar kan idag upplevas komplicerade och komplexa att använda. De kan i stora skalor även vara kostsamma och svåra att underhålla.
En ITSM-lösning ska bland annat spåra och samordna decentraliserade verktyg, följa upp och mäta rätt nyckeltal samt spåra produktivitet och påvisa resultat. Framförallt ska den uppfylla de anställdas förväntningar i form av åtkomst, kvalitet och användarvänlighet.

I det här webinaret vill vi, i Cloud-miljö, visa hur Atlassians ITSM-lösning: Jira Service Management (fd. Jira Service Desk) levererar affärsvärde och nöjda kunder. Hur användarvänlighet och samverkan mellan team kan ske i hög hastighet samt hur serviceupplevelsen har omformats.
Webinaret riktar sig till dig som är IT-ansvarig, som idag ansvarar för befintlig Service Desk eller använder Jira Software Cloud och är nyfiken på vad lanseringen av Jira Service Management innebär.

Det här får du med dig:

  • Hur du kan spara på kostnader genom automatisering och ökad produktivitet.
  • Hur du kan förbättra din kundnöjdhet.
  • Hur Jira Service Management skiljer sig från Jira Service Desk.

Webinaret presenteras i samarbete med Riada